Pages

Saturday, September 4, 2010

Hai Sabah!!!

Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Sudah selesai check in tepat jam 0848 pagi. Boarding time 0940 pagi. Jadi, aku mengambil kesempatan untuk mencoret sedikit di ruang Shoutul Jihad ini sementara masih ada ruang waktu. Flight pula jam 1020. TIDAK SABAR!! 


Teringat pula kepada Firdaus, Rafie, dan Fazli. Aku rasa Fazli sudah berlepas. Firdaus dan Rafie pula berlepas pada sebelah petang. 


Teringat juga pada April, Clementine, dan Yun. Mereka sudah mula bekerja sambilan. Bak kata April,"mahu memberanakkan duit". Apa-apa pun aku mengharapkan yang baik-baik sahaja untuk kalian. Jaga diri baik-baik. Insyaallah akan kubawa pulang segala kiriman kalian.


Dan kini aku bersama teman tersayang, Eka, menanti masa untuk berlepas. Doakan perjalanan kami ya.


Kepada IBU dan ADIK-ADIK, nantikan kepulanganku. Akan kucuba mengubat rindu dendam kalian semampu mungkin. Akan kuberbakti kepada kalian sepanjang masa yang ada. Sayang kalian.


SABAH yang tercinta, bayumu lah yang sentiasa kurindui. Nantikanlah kepulangan sumandak SABAH ini.


Rakan-rakan 5Berlian 2009 SMP, kalau ada masa aku pasti datang jumpa kalian. Apa-apa pun semoga Allah mengasihani aku yang telah lama merindui kalian. Aku tetap sayang kalian di dunia dan di akhirat.


Kepada semua sahabat-sahabat, sempena di hari mulia yang bakal tiba, aku ingin memohon kemaafan atas segala kekurangan diri ini. Akan kucuba memperbaiki diri ini. Dan aku yang sungguh banyak kelemahannnya ini telah pun memaafkan kalian atas segalanya. 


Apa yang penting, perasaanku kini sebenarnya bercelaru. Terkadang gembira dan terkadang sedih. Gembira kerana akan kembali ke pangkuan keluarga walau hanya untuk seketika. Sedih kerana Ramadhan berlalu lagi. 


Semoga Allah memberi peluang dan rezeki buat kita untuk menyambut Ramadhan akan datang. Insyaallah.




SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!!


Wallahua'lam.


p/s April, Yun, Firdaus, Rafie, Fazli, Tine, dan Eka...cuti, cuti jugak.. Assignment jangan lupa. Sayang kalian. Have a nice holiday guys.

No comments:

Post a Comment