Pages

Wednesday, September 15, 2010

Cemburu kah??

Assalamualaikum.

Cemburu? Iri hati? Dengki? Inikah perasaanku tika ini? Mungkin. Ya,mungkin saja aku cemburu. Cemburu melihat teman-teman beraya bersama. Menangis seketika hati ini. Kebudak-budakankah aku? Entahlah. Aku tidak pasti akan perasaanku sendiri. Apa yang pasti aku sedikit kecewa kerana tidak dapat beraya bersama sahabat-sahabatku sepert dahulu. Sungguh ya Allah, aku merindui mereka. Duhai jiwaku, bangkitlah. Komitmenku sebagai seorang penuntut adalah lebih penting tika ini. Walau apa pun, aku tetap menyayangi kalian sahabatku.




Sementara itu, selamat jalan dan selamat berjuang dalam menuntut ilmu Allah di Bumi anbiya' buat sahabat, KHALILAH BINTI SAPAWI. Salam sayang dariku. Jangan lupa aku di sini sentiasa sedia untuk menjadi pendengar terbaikmu kiranya engkau sudi. Semoga cita-citamu yang suci itu termkbul jua.





Namun, cemburu telah terubat sedikit dengan adanya jamuan raya PBM. Bolehlah mengubat rindu di hati. Alhamdulillah.




Wallahua'lam

No comments:

Post a Comment